Alla inlägg under november 2009

Av Nellie Hornesjö - 17 november 2009 15:58

Hej på er alla mina vänner. Idag har jag varit med om något superkul. Jag har varit på lydnadskurs med matte. Egentligen är det min mamma Lycka som ska gå kursen, men eftersom matte inte ännu vet om hon är med valpar så tyckte matte att det var bättre att jag fick gå kursen.

 

Jag var så glad när jag kom dit så jag hoppade och studsade hela tiden och det gillar inte matte, vår intstruktör frågade matte om jag var inklickad och det är jag, då visade hon bara hur matte skulle göra för att jag inte skulle hoppa och direkt fattade jag galoppen. Marion som vår lärare heter sa "vilken duktig hund" hon kommer ju att klara vad som helst, så lättlärd som hon är och matte höll med.

 

När vi hade paus så gick alla igenom massa lagar och då fick vi sitta i en soffa tillsammans med våra mattar och hussar, fast vi var så smutsiga så sa Marion, får de sitta i soffan för er så är det helt okej för mig.  Matte som älskar att sitta och masserar mig när vi sitter i en soffa gjorde det även idag och jag blev så där härligt lugn och harmonisk, kanske blev det lite för mycket för när vi skulle ut och jobba igen så kände jag mig riktigt sömning.

 

Nu har matte lovat mig att varje tisdag klockan halv ett så ska vi vara på den där planen. Gissa om jag är lycklig.

Nellie

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards